den vanliga söndags ångesten.

Och så var det söndagskväll redan. Då får man den här vanliga prestationsångesten, att i veckan ska man vara så duktig i skolan och plugga och när man kommer hem så ska man ta hand om sig själv. Måndagen är jobbig för att på helgen så har man vänt på dygnet, eller inte sovit alls. Tisdag är en hemsk dag, det har inte precis varit helg så man har inte något att prata om ( för det pratade man om på måndagen), och det är långt kvar tills nästa så är ingen ide att planera något. Onsdagar brukar iaf jag ha väldigt skönt schema, så den dagen är chill. Torsdag: då är det snart fradag! och fradag då är det helg igen. Är det bara jag som tycker att det är så?
haha, och så kan man inte sova så här på söndagen heller:/.

Och nu skriver den där dryga jäveln till mig igen, att han inte bara kan ge sig.

puss och god natt<3

Kommentarer
Postat av: moa

hej! jag har gratis vecka på min blogg! det inebär att du kan få en gratis bloggdesign:) du måste gå in på min blogg och kommentera annars får du maila min email är [email protected]

2010-01-28 @ 20:36:29
URL: http://missfree.blogg.se/
Postat av: viki

Jag tror att du är jätteduktig i skolan och kommer att få jättebra betyg:D

Sen så vill jag bara säga att jag gillar din blogg jättemycket!:)

Ha det bra, kram<3

2010-02-11 @ 21:43:08
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: Baya

Du e jätte bra,det blir säkert perfekt för dej :P

O din blogg e jätte fin om du har tid s får du kolla in min ox¨å o se på den :P

2010-02-22 @ 16:12:20
URL: http://baya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0