jaha

jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera, jag ber om ursäkt för det, men det är så att jag prioriterar riktiga livet om det är så att det går bra:D! Jag skriver egentligen bara här om jag antingen har riktigt tråkigt, mår dåligt eller är väldigt arg. Det kanske itne alltid märks i mina inlägg vad jag är på för humör. Men i det förra tex var ajg riktigt arg egentligen.

Nu sitter jag bara hemma, kunde inte vakna i morse efter en natt med många läskiga och skumma drömmar och tankar. Vet inte riktigt vad som orsakade de, men jag är väl orolig över något eller så. Men jag har faktiskt varit duktig ochskrivit klart en engelska uppsats och skickat in den. en book raport om "to kill a mockingbird" av Harper Lee, tror jag det var(A).



Det är tråkigt mina vänner att det är som det är. p o k <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0